wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Brak tłumaczenia z panelu

  • 18 Odpowiedzi
  • 10661 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline manetros

  • Użytkownik
  • **
  • 21
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Brak tłumaczenia z panelu
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 08, 2019, 02:54:58 pm »
Jeżeli mamy rozsądnie rozmawiać to wypadałoby przeczytać to co napisałem ze zrozumieniem. Nie odpowiem Ci na to pytanie, ponieważ nie jestem programistą. "Jest to pseudoelement dla pierwszej litery wedle tego co wyżej wysyłałem, dlatego użyłem tego sformułowania." - Z tego co napisałem wynika jasno, że używam tego sformułowania, ponieważ jest ono podane na portalu programistycznym z poradnikami. https://css-tricks.com/almanac/properties/t/text-transform/ Jeżeli dalej tego nie pojmujesz to nalezałoby dokładniej przeczytać to co napisałem. Napisałem, że oczekuję pomocy jak to po prostu naprawić. Jedynie west pomógł mi, że umieścić to należy w pliku theme.css a Ty podałeś jedynie link do praktycznie takiego samego poradnika. Uwierz mi, że to co pomogliście to nie działa. Chodziło cały czas o jasną rzecz, aby w frazach kilkuwyrazowych były normalnie ułożone litery jak we zdaniu a dostawałem odpowiedzi jak zrobić "lowercase'a". Gdybym nie szukał rozwiązania i pracował nad tym to bym tutaj nie napisał o pomoc, ponieważ po to jest właśnie forum, aby nakierować na rozwiązanie, ale tutaj zupełnie chodziło o coś innego i aby to zrozumieć wystarczyło przeczytać dokładnie posty.

Zresztą nie byłoby takiej dyskusji gdybym od razu otrzymał jasną odpowiedź. Chodzi o nie poszczególne frazy a dla całego szablonu, więc co mi z tego, że wstawię lowercase lub capitalise jak to zupełnie nie o to chodzi?

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Brak tłumaczenia z panelu
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 08, 2019, 09:01:32 pm »