wdrożenia PrestaShop

Spolszczenie jest ale go nie w panelu klienta

  • 5 Odpowiedzi
  • 1966 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Dragonowy

  • Nowy
  • *
  • 11
  • 0
Spolszczenie jest ale go nie w panelu klienta
« dnia: Listopad 21, 2010, 04:18:23 pm »
Niby spolszczenie jest, ale gdy klient się zaloguje to część ma po polsku, a część po angielsku.

Gdzie można to zmienić ?

*

Offline shockmp

  • Nowy
  • *
  • 8
  • 0
Odp: Spolszczenie jest ale go nie w panelu klienta
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 21, 2010, 11:36:35 pm »
Na pewno przetłumaczone jest wszystko?
Sprawdź w Panel/Narzędzia/Tłumaczenia, czy aby nie brakuje polskiego tłumaczenia dla wpisów

*

Offline Dragonowy

  • Nowy
  • *
  • 11
  • 0
Odp: Spolszczenie jest ale go nie w panelu klienta
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 24, 2010, 04:25:46 pm »
przeinstalowałem sklep i jest OK, ale nadal mam problem z logowaniem

*

Offline vnu007dl

  • Nowy
  • *
  • 5
  • 0
Odp: Spolszczenie jest ale go nie w panelu klienta
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 16, 2012, 09:36:39 pm »
Hej
Dołączam się bo mam podobny problem. Presta shop w wersji 1.5.2 i spolszczenie ściągnąłem ze strony: http://www.prestashop.com/en/translations Następnie zaimportowałem paczkę, wszędzie gdzie tylko mogłwm ustawiłem język pl. Na stronie sklepu jest wszystko po polsku, natomiast całe zaplecze , ten cały panel admina wszystko jest w dalszym ciągu po angielsku. Co robię źle? Czemu całe zaplecze jest po ang? Gdzie to można ustawić? Bo ja już się poddaję i nie mam pomysłu gdzie się to zmienia.

*

Offline scholl

  • Wdrożenia PrestaShop
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 511
  • 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Spolszczenie jest ale go nie w panelu klienta
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 17, 2012, 07:28:36 am »
Spolszczenia / dodatkowe języki najłatwiej pobierać automatycznie w zakładce (PrestaShop 1.5):
Lokalizacja -> tłumaczenia ... (Dodaj / aktualizuj język).

Po przeprowadzeniu tego typu importu należy przejść do zmiany ustawień konta zarządzającego zapleczem sklepu:
Administracja -> pracownicy (edytujemy konto i ustawiamy odpowiedni język). |

Jeśli nie ma w tym miejscu interesującego nas języka musimy sprawdzić czy jest on aktywny w zakładce:
Lokalizacja -> języki

*

Offline vnu007dl

  • Nowy
  • *
  • 5
  • 0
Odp: Spolszczenie jest ale go nie w panelu klienta
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 17, 2012, 10:47:53 am »
Ok
Działa, zapomniałem o jednym ustawieniu