wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Oddzielne ceny dla różnych grup klientów

  • 2 Odpowiedzi
  • 1985 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline supek_ks

  • Nowy
  • *
  • 8
  • 0
Oddzielne ceny dla różnych grup klientów
« dnia: Luty 11, 2013, 01:09:52 pm »
Od razu na początku zaznaczam, że jestem laikiem i pytam o to rozwiązanie gdyż informatyk który realizuje nam integrację Presty z Subiektem GT, nie znał odpowiedzi na to pytanie, a nie miał czasu czytać lub pytać na forum, mnie natomiast zależy na czasie.
Chodzi mi o to czy można tak zintegrować moduł presty z Subiektem GT aby dla oddzielnych grup klientów, presta pobierała cenę z odpowiedniej grupy cen w Subiekcie GT, na takiej samej zasadzie jak obecnie integrowane są stany magazynowe i ceny dla domyślnej grupy klientów.

Co konkretnie chce osiągnąć, chciałbym ustawić ceny dla grup:
Domyślna (klient detaliczny) - cena detal w Subiekcie
Stały klient detaliczny - cena detal 2 w Subiekcie
Mały Hurt - cena mały hurt w Subiekcie
Duży hurt - cena Duży hurt w Subiekcie

Nie mogę rozegrać tego na zasadzie rabatów procentowych, bo różne towary z uwagi na różnorodność towarów maja już nominalnie różne narzuty procentowe, muszą to być indywidualne ceny dla każdego produktu. Jeśli nie ma możliwości integracji w Subiekcie to czy przynajmniej jest możliwość określania takich indywidualnych cen dla grup klientów bezpośrednio w preście, poprzez jakiś moduł ?

*

Offline supek_ks

  • Nowy
  • *
  • 8
  • 0
Odp: Oddzielne ceny dla różnych grup klientów
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 11, 2013, 01:29:32 pm »
Dodam jeszcze , że chodzi o wersję  1.3.1.1

*

Podemski

  • Gość
Odp: Oddzielne ceny dla różnych grup klientów
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 20, 2013, 08:47:22 pm »
Ktoś już tutaj kiedyś napisał, że może pomóc:

- grupy klientów
- dedykowane kategorie dla tych grup

Produkty masz w dwóch kategoriach, w jednej o cenie X, w drugiej o cenie Z. Dla grup ograniczasz wyświetlanie kategorii i tyle.