wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

wygląd sklepu, prosze o radę

  • 10 Odpowiedzi
  • 6024 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline rrr

  • Użytkownik
  • **
  • 33
  • 0
  • Płeć: Mężczyzna
wygląd sklepu, prosze o radę
« dnia: Październik 16, 2009, 10:11:13 pm »
Witam, na wstępie chciałbym powiedzieć że jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.
Trochę handluje na allegro i myślę aby zrobić taki sklep internetowy
Podoba mi się funkcjonalność Presta Shop
Wstępnie myślałem aby kupić taki gotowy szablon
http://cayman23.pl/sklep/demo/3/
i ten tylko górny baner zmienić tak inny plik .jpg (znam znajomego który bawi się PS więc coś by mi zrobił)
ale czy jest sens kupować ten szablon czy nie lepiej będzie jak znajde jakąś podobną gotową skórkę i tylko zmienię ten baner.??

Dodatkowo mam kilka pytań
- czy ten gość co sprzedaje ten sklep to on się czymś różni po za górnym banerem od darmowego??
- gdzie mogę znaleźć darmowe skórki??

*

Offline qinto

  • Użytkownik
  • **
  • 29
  • 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wygląd sklepu, prosze o radę
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 17, 2009, 02:12:36 am »
Witam,

sprawa pierwsza - szablon, który pokazujesz jako przykładowy to modyfikacja najzwyklejszej darmowej presty + kilka darmowych modułów (jej modyfikacja polega na zmianie pliku stylów oraz lekkiej modyfikacji źródła - czyli np to górne menu, czy stopka).
sprawa druga - jak znajdziesz jakąś skórkę to i tak podejrzewam nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca - istnieje prawdopodobieństwo iż ktoś już takową posiada, więc istnieje prawdopodobieństwo "deja vu" u klienta.
sprawa trzecia - zrobienie swojego szablonu to serio nie jest jakaś wielka męczarnia, poczytaj troszkę forum a na pewno znajdziesz kilka ciekawych informacji jak zrobić sobie swój prywatny szablon - do Ciebie należeć będzie tylko inwencja (czyli pomysł jak sklep ma wyglądać). W razie problemów na pewno znajdzie się ktoś kto Ci pomoże (mam na myśli to forum).

Pozdrawiam.

*