jakos nie wydaje mi sie, ze takie rowiazanie by wiele pomoglo. moze rzeczywscie jeden na dziesieciu by z tego skorzystal. widac, ze ludzoim, tym bardziej poczatkujacym nie chce sie w ogole korzystac z wyszukiwarki.
Wydaje mi się, że oceniasz wszystkich początkujących użytkowników presty przez pryzmat osób zadających pytania na forum,a tak naprawdę osoby, które zakładują tutaj konto to tylko nieliczny procent wszystkich początkujących.
Inaczej mówiąc osoby, które używają wyszukiwarki znajdują potrzebne im odpowiedzi i nie zadają pytań na forum dlatego nie wiemy o ich istnieniu.
Sądze, że oddzielny dział z zebraną wiedzą w jednym miejscu ułatwiłby im życie.
odnosnie przeniesienia tematow do "piaskownicy"... tutaj raczej bylbym sceptyczny bo sa moze i bardzo tendencyjne pytania ale z wielu dzialow. raczej sam dzial "piaskownica" podzielilbym jeszcze na podgrupy: wyglad, bledy....
Nie to miałem na myśli, żadne przenoszenie tematów itd.
Po prostu brakuje mi działu w którym można by linkować to ciekawych rozwiazań np.
-ostatnio trafiłem na łatwy sposób dodawania nowego hooka
http://www.ecartservice.net/prestashop-articles/1-4-plugins-revisited-part-1/ chętnie bym napisał w 3 zdaniach jak tego używać, ale nie ma odpowiedniego działu
-napisałbym jak używać w preście css3pie
-jakiś czas temu męczyłem się z naprawieniem rozjeżdząjącej się wyszukiwarki i newslettera z nowego oficjalnego szablonu pod IE i chętnie podałbym jak to naprawić ogólnie przydałby się temat zbiorczy dotyczący błędów IE
-przetłumaczyłem trochę dokumentacji do wersji 1.4 a za jakiś czas utworze dokumentację dla wersji 1.5 i chciałbym mieć miejsce w którym mogę się nią podzielić. Jest też trochę osób które piszą tutoriale i one zapewne też by chciały podać do nich link
-powtarzające się gotowe rozwiązania giną w gąszczu innych tematów np. odwieczne pytanie jak włączyć kompilację/wyczyścić cache? powinno już dawno być napisane w oddzielnym temacie i podwieszone, żeby wszyscy je widzieli.
-itd.
Oczywiście jak ktoś chcę to znajdzie powyższe rozwiązania, ale to zajmuje więcej czasu i czasem coś się przeoczy.
ale ja nie bardzo rozumie po co to chcecie robić?
Może to trochę naiwne z mojej strony, ale wierzę, że na popularności presty wszyscy zyskujemy, a łatwiejszy dostęp do wiedzy sprawią, że ludzie chętniej jej używają. Im więcej osób jej używa tym większe zapotrzebowanie na usługi z nią związane.
moze w koncu ktokolwiek z pytajacych by to zaywazyl a co piaty nad tym zastanowil przed napisaniem pytania czy po godzinie od jego umieszczenia "czy nikt nie pomoze?"
Tak jak wcześniej pisałem uważam, że osoby piszące na forum to mały wycinek osób, które szukają danego rozwiązania dlatego nie powinniśmy oceniać wszystkich przez pryzmat tej małej grupy osób.