Ponieważ to Twój pierwszy post więc pozwól, że udzielę Ci drobnych rad.
1. Zaczynaj pytanie o wersji PS na której pracujesz (to taka podstawa).
2. Napisz co namąciłeś zanim pokazało się to co Ci przeszkadza
3. Napisz co zrobiłeś a nie poskutkowało
4. Podaj adres strony jeśli już istnieje
Podziwiam pracę kolegów na tym forum bo i tak potrafią cierpliwie odpowiadać na pytania zamiast poczekać aż niecierpliwy je przejrzy lub chociaż dokładnie zapozna się ze wszystkimi zakładkami zaplecza.
Wracając do meritum- przejrzyj Płatności>Rabaty, Klientów>Grupy a może plik importu ,jeśli tak wczytałeś produkty. Przyczyn może być wiele, przecież czysta Presta nie zawiera tego błędu. Na marginesie-poprawkę kilkudziesięciu produktów nie nazwałbym masową. Problem zaczyna się od paru tysięcy. Myślę, że dasz sobie radę i uwidocznisz to na forum ku przestrodze innych. Ja też jak zaczynałem przygodę z Prestą miałem ochotę pytać o wszystko. Ale tak naprawdę nauka trwa wiele miesięcy. Bez niej nie poprowadzisz sklepu bo katastrofa jest nieunikniona.