Piszę w sumie by dowiedzieć się, czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. Otóż po podmianie domeny w sklepie nagle zaczął pojawiać się wymieniony w tytule błąd (w momencie tworzenia nowego konta przez użytkownika). Problem dość często pojawiał się na różnych forach. Jednak sprawdziłem wszystkie rozwiązania jakie znalazłem (m.in. wyłącznie szablonu dla mobile, podawanie adresu dla sklepu bez www, zmienianie właściwości przycisku, różne modyfikacje kodu, modyfikacja .htaccess) i nic. Otóż przez przypadek znalazłem rozwiązanie. Okazuje się, że problem pojawia się zawsze w przypadku domen zarejestrowanych poza firmą hostingową gdzie znajduje się sklep. Znika, gdy użyłem domeny, której rejestratorem jest moja firma hostingowa. Dla mnie to był jakiś kosmos, więc zadzwoniłem do rejestratora domeny. Dostałem info że to świadoma polityka firm hostingowych i nic nie mogą na to poradzić. Jedyna opcja to transfer domeny do firmy hostingowej. Czy ktoś spotkał się z podobnym działaniem? Trochę to wkurzające, muszę przyznać...