Nie wiem jak wy ale nie potrafię zrozumieć dlaczego nie można przypisać klienta do więcej niż jednej grupy. W tej chwili ustawiam pole Domyślna grupa klienta i tylko tam jest widoczny klient oraz stosują się dla tej grupy wszystkie rabaty. Właściwie pole Dostęp grupy w zakładce Klient->Edycja jest niepotrzebne - bo ile grup bym nie zaznaczył - do których chcę aby należał klient - to i tak będzie należeć do tej określonej dla domyślnej grupy.
Dlaczego o tym piszę. Bo moim zdaniem powinna być następująca funkcjonalność - zresztą istniejąca w wielu rozbudowanych systemach jak choćby np. Windows serwer 2008 .
Tworzę kilka grup np. A, B, C, D Dla każdej daję np inny rabat cenowy i wrzucam do nich klientów. Ten sam klient może być w dowolnej liczbie grup, a rabaty sumują się dla poszczególnych klientów.
Upraszcza to sprawę i ułatwia administrację.
W tej chwili muszę tworzyć reguły cenowe dla grupy pod konkretnego klienta.Czyż nie mam racji???