wdrożenia PrestaShop

Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu

  • 6 Odpowiedzi
  • 3002 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline rafcio76

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 78
  • 0
    • Rękodzieło - sklep.mamuta.pl
Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
« dnia: Grudzień 03, 2014, 01:59:32 pm »
Witam, w grudniu 2014 roku zmieniają się przepisy i pewnie większość sklepów będzie musiała zmienić regulamin. W jaki sposób po zmianie regulaminu mogę o tym powiadomić klientów?

W jaki sposób Wy to robicie, podzielcie się swoimi doświadczeniami.

dzięki

Rafał
Rafał
sklep z rękodziełem - http://sklep.mamuta.pl

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 03, 2014, 02:32:47 pm »
wyeksportuj klintow do csv i wrzuc do jakigos programu pocztowego
design4VIP z innej strony...

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2014, 03:57:07 pm »
Pytanie tylko czy masz obowiązek informowania byłych klientów, o tym że regulamin uległ zmianie? Raczej nie, najprościej na stronie regulaminu dodać informacje:

Aktualizacja regulaminu nastąpiła:  data.

*

Offline rafcio76

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 78
  • 0
    • Rękodzieło - sklep.mamuta.pl
Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 03, 2014, 04:24:21 pm »
Tak właśnie robię. Zmieniam reg i daję na końcu nową datę aktualizacji ale czy tak jest poprawnie ? Mam nadzieję że tak. Pozdrawiam.
Rafał
sklep z rękodziełem - http://sklep.mamuta.pl

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 03, 2014, 05:58:23 pm »
Jeśli Ci bardzo zależy to możesz utworzyć dodatkową stronę cms, juz nie widoczna w linkach tylko na dole regulaminu możesz dodać "poprzednie wersje" i tam odsyłacz do tej strony, chociaż ja bym tak nie robił. Generalnie im ludzie mniej wiedzą tym mniej sprawiają problemu ;)

*

Offline rafcio76

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 78
  • 0
    • Rękodzieło - sklep.mamuta.pl
Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 03, 2014, 06:01:51 pm »
Dzięki. Tak zrobię. Data aktualizacji i wystarczy. Pozdrawiam
Rafał
Rafał
sklep z rękodziełem - http://sklep.mamuta.pl

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 03, 2014, 06:41:21 pm »
ale pytanie, czy tez musi byc podana data aktualizacji? raczej ja bym to wplatal w sam regulamin jako informacja "Regulamin wchodzi w zycie z dniem...." i tyle.

pytales jak wyciagnac klientow to odpowiedzialem, jakos nei mialem czasu skupic sie na twoim pierwszym poscie i gdzies mi przelecialo miedzy oczami to, ze chodzi o zmiane reguminu, bynajmniej, o takich zmianach nie inforumejsz, chyba, ze swiadczysz uslugi dlugoterminowe (przyklad - telefonia komorkowa) i regulamin zmienia sie w czasie swiadczenia uslugi. klient ma obowiazak za kazdym razem zapoznac sie z regulaminem (a nie robi tego ani razu, czym przy pozniejszych problemach obciazony jest sprzedawca.... ot takie mamy prawo - ma zanaczyc, ze przeczytal a nie musi czytac)
design4VIP z innej strony...