Jeśli chodzi o modyfikacje to jest kilka różnych ja osobiście przycisk nazywam inaczej a do każdego z modułów płatności dodaje szczegółowe info o produktach i kosztach. Jeśli chodzi o 14 dniowy czas zwrotu itp. to ja to rozwiązałem poprzez dodanie linka w mailu z pdf-em do regulaminu który to określa, przed złożeniem zamówienia klient również musi oznaczyć checkbox z regulaminem więc powinno być ok. Odpowiadając na twoje drugie pytanie to sprawdź moduł mailalerts.
niestety @endriu musze Cie zmanrtwoc. po wielu konsaltacjach z prawnikami takie rozwiazanie z dostarczeniem regulaminy przez samego linka w wiadomosci mail nie wystarczy. ma to byc "srodek trwaly", czyli taki, ktory musi byc niezmienny od strony sprzedawcy. ma buc dostarczony w trwalym nosniku (np. pliku) klientowi.
wypis z jednego z portali prawniczych:
[quoe]Warto wskazać, co Ustawa rozumie jako trwały nośnik, zatem zgodnie z definicją legalną zawartą w Ustawie- art. 2. ust.4.: „trwały nośnik” – to materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. Z preambuły dyrektywy EU, która stanowiła kanwę do przygotowania Ustawy, wynika, że trwałym nośnikiem jest w szczególności papier, pamięć USB, płyty CD-ROM, DVD, karty pamięci lub twarde dyski komputerów, ale także poczta elektroniczna. Dla przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe oznacza to, że możliwe jest wypełnienie obowiązku przekazania konsumentowi potwierdzenia zawarcia umowy na odległość poprzez wysłanie go na adres mailowy konsumenta podany przy zamówieniu np. łącznie z informacją, jaką otrzymuje kupujący po dokonaniu zamówienia.[/quote]
istota tego jest "dostep do niezmienionej postaci". udostepniajac tylko linka, administrator ma mozliwosc zmiany takiego pliku, co juz jest niezgodne z tym prawem. musi to byc dostarczone bezposrednio do klienta.