wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Odbiór w sklepie

  • 4 Odpowiedzi
  • 2118 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Malikowski

  • Nowy
  • *
  • 14
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odbiór w sklepie
« dnia: Grudzień 20, 2014, 12:19:41 pm »
Witam
Chciałbym zrobić aby w karcie produktu była informacja odbioru produktu w sklepie stacjonarnym ,
mam opcje odbiór osobisty , tyle żeby ta informacja była poniżej przycisku dodaj do koszyka , coś podobnie jak ma mediaexpert
Czy jest taka możliwość?
Pozdrawiam

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Odbiór w sklepie
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 20, 2014, 01:10:43 pm »
Tak, z tego co widze na mediaexpert to jest zwykła "grafika" bez linka, czyli w product.tpl wystarczy wstawić coś na wzór.

*

Offline Malikowski

  • Nowy
  • *
  • 14
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Odbiór w sklepie
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 20, 2014, 03:01:01 pm »
Ok dzięki
Czy ktoś stosuje taką metodę , żeby pokazać możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym ,
Myślę że najlepiej informować klienta jak najszybciej , jak wy to robicie ?
Pozdrawiam

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Odbiór w sklepie
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 20, 2014, 03:15:46 pm »
Z pewnością lokalny klient widząc taka możliwość już na karcie produktu, będzie przychylniej patrzył na zakup produktu chociażby z tego względu że ma świadomość tego że może oglądnąć towar na miejscu.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,291
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: Programista
Odp: Odbiór w sklepie
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 21, 2014, 08:57:43 am »
Ok dzięki
Czy ktoś stosuje taką metodę , żeby pokazać możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym ,
Myślę że najlepiej informować klienta jak najszybciej , jak wy to robicie ?
Pozdrawiam
Tak jest to jeden z wyznaczników usability i często moim klientom umieszczam taką informację na karcie produktu
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl