wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

po aktualizacji ps do 1.6.0.11- szablon default-bootstrap pusty

  • 5 Odpowiedzi
  • 1740 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline MadziulkaF

  • Nowy
  • *
  • 8
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6
  • Status: forum
po aktualizacji ps do 1.6.0.11- szablon default-bootstrap pusty
« dnia: Styczeń 12, 2015, 01:42:09 am »
Witam, zaktualizowałam pierwszy raz ps i szablon default-bootstrap jest pusty z takim pytajnikiem, jak go ustawie to strona jest pusta, co mam z tym zrobić? proszę o pomoc bo kombinuje, a nie znam się na tym:(

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: po aktualizacji ps do 1.6.0.11- szablon default-bootstrap pusty
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 12, 2015, 09:41:05 am »
w ogole sprawdz przez FTP czy masz w default-bootstramp pliki a nei pusty katalog, bo tak to wyglada
design4VIP z innej strony...

*

Offline MadziulkaF

  • Nowy
  • *
  • 8
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6
  • Status: forum
Odp: po aktualizacji ps do 1.6.0.11- szablon default-bootstrap pusty
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 12, 2015, 01:17:46 pm »
no właśnie był pusty już jest ok, ale teraz mam problem z tłumaczeniem na polski najpierw był komunikat: Uwaga, Twoja konfiguracja PHP ogranicza maksymalną ilość pól przesyłanych za pomocą formularza
 2000 dla max_input_vars. Poproś swojego usługodawcę hostingu o zwiększenie tego limitu do przynajmniej 2864.
To zostało już zmienione ale teraz znowu przekierowuje na stronę sklepu i jest błąd 404,albo nie tłumaczy w ogóle tylko zaznacza te pola do tłumaczenia na różowo. siedziałam nad tym całą noc i już nie wiem co zrobić...

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: po aktualizacji ps do 1.6.0.11- szablon default-bootstrap pusty