Witam , otóż sprawa formularza kontaktowego wygląda tak.
1. Klient wysyła wiadomość ( gość lub zalogowany )
2. Wiadomość dochodzi do nas ale widać ją tylko w sklepie w dziale obsługa klienta, nie dostajemy wiadomości na skrzynkę email.
3. Odpowiadamy poprzez sklep , klient dostaje wiadomość.
4. Klient odpowiada ponownie
5. Dostajemy wiadomość już na skrzynkę, a nie na sklep.
Powstaje harmider i nie ma ciągłości rozmów w jednym miejscu.
Chciał bym abyśmy dostawali wiadomości bezpośrednio na skrzynkę pocztową.
Nie wiem co się stało ale tak się nie dzieje, a pamiętam wcześniej podczas testów , że od początku były dostarczane na skrzynkę email.
Jak temu zaradzić ?
www.sklep.militariaanhol.pl Aha nadmienię , że jak puszczam testowego emaila poprzez preste to przychodzi mi na skrzynkę.
Email skonfigurowany jest w prescie tak : Użyj funkcji mail() w PHP (zalecane; działa w większości przypadków)
Próbowałem przez SMTP ale nie funkcjonowało mi to.