Witam, od jakiegoś czasu, w sumie to od zawsze na skrzynkę sklepu dostaję masę wiadomości (ok 20-30 dziennie) zatytułowanych tak:
Mail delivery failed: returning message to sender, od obsługi serwisu hostingowego dostałem taką odpowiedź. Gdzie mogę zmienić ten mail?Problem jest spowodowany aplikacją zainstalowaną na Pana koncie hostingowym.Zgodnie z logami próbuje ona wysłać wiadomość e-mail:2015-04-09 17:16:16 1YgEBk-003dsV-6s <= kontakt@ipcomputers.pl U=ipcomp P=local S=11026 id=20150409151616.248403768.swift@www.ipcomputers.pl T="[IP Computers - Komputery, Laptopy, Cz\304\231\305\233ci komputerowe, Monitory, Drukarki] Wyczerpanie zapas\363w" for admin@admin.comna adres admin@admin.comco w konsekwencji powoduje przesłanie zwrotki na Pana konto pocztowe, ponieważ wiadomość nie może zostać dostarczona pod adres admin@admin.comW związku z tym prosimy o weryfikację ustawień aplikacji wysyłającej te wiadomości i poprawienie docelowego adresu e-mail.
Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc