wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Wyposażenie domu www.homedome.pl

  • 5 Odpowiedzi
  • 14933 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline tomfly

  • Użytkownik
  • **
  • 25
  • 0
Wyposażenie domu www.homedome.pl
« dnia: Czerwiec 03, 2015, 01:23:08 pm »
Proszę o ocenę sklep www.homedome.pl. Najbardziej chodzi mi o opinie ścieżki zakupowej ponieważ trochę mam porzuconych koszyków i nie wiem z jakiego powodu - wg. mnie sklep działa prawidłowo

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Wyposażenie domu www.homedome.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 03, 2015, 01:36:22 pm »
odnosnie sciezki zakupowej to przelacz na 'jeden krok' i sprawdz czy sytuacja sie poprawi. klient jest leniwy i jak ma 4 razy kliknac to po drugim juz mu sie nudzi ;)

druga rzecz to przeanalizuj koszty dostawy, nieraz bardziej oplacalne jest podawac ten koszt o 2-3zl nizszy niz rzeczywisty a te 2 zl doliczyc do produktu ;) jak mam zaplacic za przedmiot 15zl a za dostawe 18zl to wole zaplacic 18 za produkt a 15 za dostawe ;) ot taki "chłyt marketingowy" ;) 
design4VIP z innej strony...

*

Offline tomfly

  • Użytkownik
  • **
  • 25
  • 0
Odp: Wyposażenie domu www.homedome.pl
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 03, 2015, 10:46:29 pm »
Z zakupem na jednej stronie był problem z modułem ship2pay - nie były widoczne formy zapłaty. Na niektóre produkty ceny mam niższe o 1zl od konkurencji która jest w top 10 razem ze mną. Kosztów wysiłek nie analizowalem ale wydaje mi sie ze klient szuka atrakcyjnej ceny produktu a koszt wysyłki ma mniejsze znaczenie i zazwyczaj widzi go dopiero jak ma towar w koszyku


Bardziej zależy mnie na samym działaniu sklepu. Dzisiaj klient dzwoni i pyta czy może telefonicznie zamówić ponieważ jak chce przez sklep to albo nie ma sposobu zapłaty albo pojawia sie biała strona. Wg. Wszystko działa ok inni klienci jakoś tez finalizują zamowienie. Może za słabe parametry serwera i przy dużym ruchu sklep sie wiesza

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Wyposażenie domu www.homedome.pl
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 04, 2015, 03:23:07 pm »
wybor serwera to jedno.... raczej na takim za 100-200zl rocznie za bardzo nie poszlejesz ;) a biala strona, jak najbardziej moze byc wynikiem braku wydajnosci serwera. sprawdz logi serwera, moze cos pokaza ciekawego.

piszesz "koszt wysyłki ma mniejsze znaczenie i zazwyczaj widzi go dopiero jak ma towar w koszyku" - no wslanie, widzi dopiero w podsumowaniu i nie zastanawia cie dlaczego wlasnie w tym momencie klient porzuca koszyk? moze sa dwie prawdy? sledzac dzialania kilku sklepow, ktore mam w "obsludze technicznej" z praktyki moge stwierzic, ze klient nie szuka towaru o 1zl tanszego... no moze przez ceneo.... ale szuka towaru, ktory bedzie mu sie placalo kupic wraz z kosztami wyslki. taki zabieg jak przedstawilem powyzej wprowadzony zostal w 3 sklepach. porzucone koszyki zmalaly o prawie 1/3 - to cos znaczy....

design4VIP z innej strony...

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,291
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: Programista
Odp: Wyposażenie domu www.homedome.pl
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 02, 2015, 08:46:42 am »
jedno co widzę to czasy ładowania sporo ponad dopuszczalne limity
strona całkowicie ładuje się w 6,95s
DOM content w 4,79s
Przypomnę po raz kolejny według wszelkich raportów usability jeśli strona ładuje się dłużej niż 2s to 70% klientów ja opuszcza. Migrowalismy teraz klienta, który przez rok się zastanawiał dlaczego nie ma zamówień. Po migracji sytuacja diametralnie się zmieniła, a wystarczyło kilka dni


MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline GloobKurier

  • Profesjonalny Operator Logistyczny
  • Nowy
  • *
  • 6
  • 0
  • Profesjonalny Operator Logistyczny
    • GlobKurier  - Profesjonalny Operator Logistyczny
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Wyposażenie domu www.homedome.pl
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 06, 2015, 02:49:09 pm »
Jeśli mogę z innej strony. Raczej uwagi szczegółowe. jak np literówka na górze strony w banerze "...zakypy"?.


W mapie strony na dole po przejściu do kategorii Dom, Łazienka czy jakieś inne, brak produktów.


Jeżeli strona jest jeszcze w fazie budowy i testów, dobrze było by umieścić taką informacje dla klientów.