wdrożenia PrestaShop

Sklep narzędziowy, prośba o sprawdzenie zamawiania - www.rg-narzedzia.com.pl

  • 4 Odpowiedzi
  • 11818 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline janog

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Cześć

Czy moglibyście pomóc mi w jednej rzeczy. Wydaje nam się że mamy sporo porzucanych koszyków. Nie wiemy jednak czym może być to spowodowane. Jedną z rzeczy które chcemy poprawić to zmiana z 5 kroków na 4 kroki, żeby nie było oddzielnie wyboru DOSTAWY i WYSYŁKI, a aby to było obok siebie na stronie wyboru dostawy. Druga sprawa to dodanie legendy kroków czyli np.
1 (koszyk) - 2 (dane) - 3 (dostawa i płatność) - 4 (potwierdzenie)

Proszę o informację czy ktoś widzi jakieś dodatkowe przyczyny.
www.rg-narzedzia.com.pl

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Sklep narzędziowy, prośba o sprawdzenie zamawiania - www.rg-narzedzia.com.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 30, 2015, 03:14:16 pm »
a analitycs co wam podpowiada?
jednym z sensowniejszych posunięć jest zamiana procesu zakupowego na jednostronnicowy, a nie dodawanie informacji o krokach
może macie za wysokie opłaty za przesyłkę, może błedy w skrypcie sklepu, a może niezrozumiałe komunikaty.......

MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline janog

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Odp: Sklep narzędziowy, prośba o sprawdzenie zamawiania - www.rg-narzedzia.com.pl
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 30, 2015, 03:50:11 pm »
Wykluczam raczej kwestię dostawy lub braku informacji o cenie dostawy na stronie. Mamy bardzo tanie wysyłki (może z wyjątkiem kuriera, którego cena jest średnia).

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Sklep narzędziowy, prośba o sprawdzenie zamawiania - www.rg-narzedzia.com.pl
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 30, 2015, 04:09:22 pm »
Może troszkę zbyt jasna czcionka w koszyka, spawacz może się natrudzić przy czytaniu jak cały dzień spawał, propozycja z zamówieniem na jednej stronie jest chyba najbardziej trafna, dodatkowo sugeruję dodać jakiś poradnik jak składać zamówienie. Dla klienta robiliśmy wideo-poradnik przedstawiający jak złożyć zamówienie, wzrost sprzedaży od momentu wprowadzenia filmiku to około 10% porzuconych koszyków jest o połowę mniej, wtedy też była przesiadka z 5 kroków na 1.

*

Offline januli

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
  • prestashop
    • markiz
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Jest ładnie i schludnie, nie sposób się pogubić  :) , sądzę, że czcionka też była poprawiona  :)