Aktualizacja (zebrane wiadomości):
Udało mi się naprawić maile z formularza kontaktowego.
Mam serwer na home.pl i okazało się, że nie mogę przekierować wiadomości na pocztę 'zewnętrzną', np. Gmail, tylko poczta musi być na home.pl. Dlatego założyłam skrzynkę na home.pl i ustawiłam przekierowanie na Gmail (żeby mi maile po prostu na Gmaila i tak przychodziły).
Następna sprawa to są ustawienia.
W Prestashop mam ustawione:
Użyj funkcji mail() w PHP. Zalecane; działa w większości przypadków.
I mail sklep@eintex.pl
Następnie weszłam na panel Home.pl i w konfiguracji maila znalazłam Zabezpieczenia antyspamowe. Zaznaczyłam "Akceptuj pocztę z zewnętrznego przekierowania" i maile działają
Zmieniłam jeszcze pliki jak ktoś wcześniej na forum napisał:
../tools/swift/Swift/plugin/MailSend.php
public function __construct($params="-f %s") { $this->setAdditionalParams($params); $this->setOS(PHP_OS); }gdzie -f to dodatkowy parametr
oraz dodatkowo
../tools/swift/Swift/Message.php
$this->setFrom("mojemail@mojadomena.pl");Oraz:
"controllers/front/ContactController.php. W lini numer 196 usunąłem $from i w to miejsce wpisałem adres mailowy sklepu który jest na domenie home.pl. Oczywiście też ten adres trzeba wpisać w Preście w Zaawansowane/Adresy e-mail. Poniżej zamieszam przerobioną linijkę kodu. U mnie ładnie działa."
$var_list, $contact->email, $contact->name, 'adresmailowy@nadomenie.pl', ($customer->id ? $customer->firstname.' '.$customer->lastname : ''),Źródło:
https://www.prestashop.com/forums/topic/347308-homepl-problem-z-funkcj%C4%85-mail/Wyczyściłam moduł odpowiedzialny za wysyłanie powiadomień i zadziałało