Witam,
Zlecę integrację płatności online z modułem Helpdesk dla Prestashop 1.6.x
Moduł:
http://www.fmemodules.com/en/48-help-desk.htmlDo procesu realizacji zgłoszenia chcę dodać sekcję z pobieraniem opłaty za usługę jakiej użytkownik zażąda w danym zgłoszeniu.
Akceptowane płatności:
- przelew bankowy
- online (np. przelewy24).
Scenariusz:
użytkownik zalogowany lub nie -> nowe zgłoszenie -> wycena -> płatność - >naprawa
lub
użytkownik zalogowany lub nie -> nowe zgłoszenie -> naprawa (jeżeli ciężko wycenić na starcie) ->płatnośćPotrzebne jest:
- wystwianie dodatkowych opłat za te samo zgłoszenie
- historia transakcji
- reklamacja/zwrot (opcjonalnie)
- możliwość faktury
- wszystko inne co presta oferuje w standardowym checkout-cie
Ogólnie zrobić taki myk, żeby takie zgłoszenie było traktowane jako de facto produkt w koszyku : )
Mile widziana porada co do modułów Helpdesk-owych do ticketowania. Moduł podany powyżej nie jest moim ostatecznym wyborem.
Wyceny i propozycje wykonania proszę kierować na
elgradzki@tlen.plPozdrawiam,
Łukasz