wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Niewidoczne zdjęcia produktów

  • 3 Odpowiedzi
  • 1229 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mirekch65

  • Nowy
  • *
  • 18
  • 0
Niewidoczne zdjęcia produktów
« dnia: Październik 10, 2015, 05:04:41 pm »
Witam wszystkich,


wczoraj zauważyłem w moim sklepie dziwny problem; po zalogowaniu się przez klienta przestają być widoczne zdjęcia produktów. Widoczne są zdjęcia w sliderze, widoczne są zdjęcia w opisie produktu, widoczne są "zdjęcia kategorii", natomiast nie są widoczne zdjęcia produktów, zarówno na stronie głównej, w kategoriach, jak i na stronie produktu. Wszystkie zdjęcia oczywiście są w bazie a po wylogowaniu znowu są widoczne (problem występuje tylko po zalogowaniu klienta).
Miałem archiwum sprzed tygodnia, ale po zainstalowaniu okazało się, że problem już wówczas istniał, tylko o nim nie wiedziałem.
Nie wiem co można z tym zrobić (jestem zielony). Odinstalowałem wszystkie moduły, które instalowałem w ostatnim czasie, ale to nic nie dało.
Jakieś trzy tygodnie temu instalowałem na próbę inny szablon graficzny, ale miał on pewne wady i zrezygnowałem z niego. Myślę, że może to mieć jakiś związek z tym problemem. Może to jest tylko kwestia rozmiarów zdjęć.
Proszę Was o pomoc, ponieważ trochę boję się sam grzebać.
Szukałem odpowiedzi w internecie ale na razie nic sensownego nie znalazłem.


Mirek

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Niewidoczne zdjęcia produktów
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 10, 2015, 05:12:29 pm »
obecnie szablon masz defaultowy czy jais "kombinowany" ? jaka wersja PS dokladnie? podaj linka do sklepu, bo bez niego to raczej bedziemy wrozyc i zgadywac niz szukac bledu.
design4VIP z innej strony...

*

Offline mirekch65

  • Nowy
  • *
  • 18
  • 0
Odp: Niewidoczne zdjęcia produktów
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 10, 2015, 05:29:33 pm »