wdrożenia PrestaShop

Problem z wysyłaniem maili

  • 1 Odpowiedzi
  • 1369 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline syntax

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
Problem z wysyłaniem maili
« dnia: Listopad 19, 2015, 12:00:39 pm »
Witam forumowiczów

Od kilku dni nie mogę sobie poradzić z problemem wysyłania powiadomień ze sklepu (moduł alarmy poczty). Wcześniej informacje o zamówieniu w sklepie internetowym przychodziły na pocztę. Obecnie nie. Korzystałem z poczty na interii do wysyłania, następnie po roku uznali , że konto być może rozsyła spam co nie jest prawdą. Ustawiłem maila w swojej domenie na serwerze i maile również nie przychodzą. Jak ugryźć ten problem i go rozwiązać?

*

Offline slig2

  • Użytkownik
  • **
  • 26
  • 1
Odp: Problem z wysyłaniem maili
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 09, 2015, 04:45:28 pm »
Temat był już poruszany, powinno ci pomóc to:

1. Utworzyć sobie nową pocztę tylko i wyłącznie na serwerze na którym mamy sklep i z tym samym adresem na jakim mamy sklep
2. Zainstalować moduł "Powiadomienia poczty"
3. Wejść w konfigurację zainstalowanego już modułu na samym dole wpisać swój nowy adres e-mail
4. Wejść w Preferencje >> Kontakty sklepu i tam również ustawić ten sam nowy e-mail
5. Wejść w Zaawansowane >> adres e-mail zmienić opcję na "użyj własnych ustawień SMTP"
6. Wpisać dane dostępowe z własnego serwera pocztowego email który utworzyliśmy w punkcie 1
7. Zadzwonić do swojego usługodawcy gdzie jest kupiony serwer i poinformować go żeby ci odblokował porty do poprawnego wysyłania e-maili
8. Zalogować się na swoją nowo utworzoną skrzynkę pocztową i zrobić sobie przekierowanie na dowolnie wybranego przez siebie e-maila z którego do tej pory używaliśmy.
9. Cieszymy się działająca pocztą, zadanie zostało spełnione my dostajemy zamówienie na naszego maila z którego chcemy korzystać, wszyscy klienci dostają maila z zamówieniem. Zamówienia do klientów wysyłane są na wszystkie hostingi takie jak o2, wp, gmail, onet, interia i nikt nie jest poszkodowany ;)