Ok udało mi się wszystko skonfigurować poprawnie e-maile w presta 1.6.1.1 , a więc podzielę się wiedzą dla potomnych więc jeżeli komuś nie dochodząca zamówienia od klientów albo zamówienia przychodzą ale nie są wysyłane maile do klientów należy zrobić tak:
1. Utworzyć sobie nową pocztę tylko i wyłącznie na serwerze na którym mamy sklep i z tym samym adresem na jakim mamy sklep
2. Zainstalować moduł "Powiadomienia poczty"
3. Wejść w konfigurację zainstalowanego już modułu na samym dole wpisać swój nowy adres e-mail
4. Wejść w Preferencje >> Kontakty sklepu i tam również ustawić ten sam nowy e-mail
5. Wejść w Zaawansowane >> adres e-mail zmienić opcję na "użyj własnych ustawień SMTP"
6. Wpisać dane dostępowe z własnego serwera pocztowego email który utworzyliśmy w punkcie 1
7. Zadzwonić do swojego usługodawcy gdzie jest kupiony serwer i poinformować go żeby ci odblokował porty do poprawnego wysyłania e-maili
8. Zalogować się na swoją nowo utworzoną skrzynkę pocztową i zrobić sobie przekierowanie na dowolnie wybranego przez siebie e-maila z którego do tej pory używaliśmy.
9. Cieszymy się działająca pocztą, zadanie zostało spełnione my dostajemy zamówienie na naszego maila z którego chcemy korzystać, wszyscy klienci dostają maila z zamówieniem. Zamówienia do klientów wysyłane są na wszystkie hostingi takie jak o2, wp, gmail, onet, interia i nikt nie jest poszkodowany
Rozpisałem się ale mam nadzieje że komuś pomogłem