wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Grupowanie funkcji zależnie od kategorii

  • 5 Odpowiedzi
  • 2021 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline hakeryk2

  • Nowy
  • *
  • 9
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Grupowanie funkcji zależnie od kategorii
« dnia: Grudzień 19, 2015, 10:51:29 am »
Po pierwsze, witam się pierwszym postem na tym forum. Jestem nieco początkującym użytkownikiem choć zapoznałem się już z podstawowymi funkcjami, natomiast mam jeden problem oraz jednocześnie pytanie:


Czy istnieje możliwość grupowania funkcji produktu (w Back Office) w zależności od kategorii do której dany produkt zostaje dodany? Chodzi mi po prostu o to, że mam multum kategorii w swoim sklepie i chciałbym móc wybierać jaką grupę funkcji produktu będę dodawał np dla krzeseł (wymiar, wysokość, szerokość, materiał) a jaką dla szafek (kolor frontu, uchwytów) itd.




*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,288
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: Programista
Odp: Grupowanie funkcji zależnie od kategorii
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 20, 2015, 09:14:04 pm »
to raczej w drugą stronę a moduł, ktory obsługuje kopiowanie atrybutów nazywa się attribute wizard pro
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline hakeryk2

  • Nowy
  • *
  • 9
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Grupowanie funkcji zależnie od kategorii
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 21, 2015, 09:19:12 am »