wdrożenia PrestaShop

Brak mailii z obsługi klienta

  • 1 Odpowiedzi
  • 1069 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline Inferno25

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 65
  • 0
Brak mailii z obsługi klienta
« dnia: Styczeń 20, 2016, 06:48:21 pm »
Witam,

Po przeniesieniu sklepu na inny serwer nie dochodzą maile wysyłane poprzez formularz "Obsługi klienta" z działu "Kontakt z nami". Wszystkie maile o zamówieniach itd. dochodzą, wiadomość pojawia się też w panelu administracyjnym sklepu, jednak nie dostaję jej na poczcie. Gdzie oprócz ustawień poczty czy modułu "Alarmy poczty" mógłbym spróbować zmienić jeszcze tego maila?

Dodam, że powiadomienie o nowej odpowiedzi nie dochodzi również na starego maila (z serwera, z którego przenoszony był sklep).

Prawidłowy mail jest ustawiony w Preferencje -> Kontakty sklepu, Zaawansowane -> Adres e-mail, Preferencje -> Alarmy poczty.

Pozdrawiam

Ps. Po dodaniu nowej pozycji w dziale Klienci -> Kontakty i zmianie by na tego właśnie maila leciały maile z obsługi klienta (w zaawansowane -> e-mail) równiez nic :/. Kończą mi się już pomysły. Mail dochodzi na panel, ale nie ma powiadomienia na skrzynce...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2016, 07:20:20 pm wysłana przez Inferno25 »

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Brak mailii z obsługi klienta
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 19, 2016, 09:40:56 am »
włącz tryb debugowania i napisz co Ci pokazało
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl