Witam,
Zaznaczam że problem ten występuje sporadycznie dlatego podejrzewam że być może jest to wina hostingu?
Używam wersji PrestaShop™ 1.6.0.9.
Problem ten pojawił się już 3 raz więc zdecydowałem się tutaj napisać oraz samodzielnie poszukać podobnych tematów z tym problemem jednak nic rozwiązującego mój problem nie znalazłem.
Klient składa normalnie zamówienie, jednak w mailu powiadamiającym mnie o dokonanym zakupie nie widzę jakie produkty klient zakupił, widzę za to pozostałe informację takie jak kwota czy adres zamawiającego.
Przechodząc do PA/Zamówienia widzę że zamówienie zostało złożone jednak nie widzę również produktów jakie zostały zakupione, co ciekawe wchodząc w zakładkę KLIENCI widzę jakie produkty wchodzą w skład zamówienia.
Problem pojawia się czasem przy każdej z 3 opcji: wpłata na konto, kurier pobranie, odbiór osobisty.
Próbowałem sam wywołać ten błąd jednak za każdym razem udaje mi się złożyć zamówienie, skoro problem nie pojawia się za każdym razem to może jest to wina serwera i usługodawcy hostingu?
Rozmawiałem z jednym z klientów którzy mieli ten błąd i udało mi się ustalić że po kliknięciu przycisku "Potwierdź złożenie zamówienia" w końcowym etapie pojawiła mu się biała strona.