Witajcie, mam problem z szybkimi zakupami, a może bardziej z klientami, którzy chcą kupować bardzo szybko.
Mam włączony moduł szybkie zakupy, jak wiemy szybkie zakupy mogą robić do woli i nie ma problemów z istaniejącym e-mail. Problem pojawia się wówczas, gdy klient kiedyś się zarejestruje, a po jakimś czasie chce bez logowania zrobić szybkie zakupy, wówczas otrzymuję komunikat, że taki email jest już w bazie i że ma się zalogować. Klienci nie czytają komunikatu chyba w całości bo piszą do mnie że wpisują e-mail, i otrzymują informacje że błędny email :/
Czy jest możliwość usunięcia pola email z szybkich zakupów, a najlepiej aby nie był wymagany, i aby nie był sprawdzany w bazie czy taki istnieje ?
Wiem, że email jest ważny, choć by aby potwierdzić złożenie zamówienia itp, ale mimo to wolę tego nie mieć i sprzedawać.
Mam bardzo bardzo opuszczonych koszyków.