Cześć,
Mam pewien problem polegający na tym, że system sklepu sam wysyła (nieporządane) maile klientom. Przykladowo, istnieje sytuacja, gdzie drugi admin obsługuje zamowienie, wszystko działa i na koniec zmienia status zamówienia na zrealizowane, wszystkie maile elegancko się wysłają i jest super. Problem pojawia się później, po moim zalogowaniu, bez mojej wiedzy (bez nawet wejścia do zamówienia) status zamówienia sam zmienia się na np. "oczekiwanie na płatność przelewem" i pózniej muszę ręcznie przywracać ten poprawny...
Miałem podobny problem kiedyś, w przypadku gdy klient miał pocztę na wp, system dostawał error dostarczenia wiadomości i wysyłał ją ponownie. Problem rozwiązałem u dostawcy serwera, ale teraz najprawdopodobniej może on dotyczyć czegoś innego gdyż występuje u klientów z mailami takimi jak tlen.pl, Yahoo lub op.pl itp. Coś jest nie tak z serwerem poczty czy prędzej jakiś błąd jest w systemie? Mam na sklepie zainstalowany moduł Allegro od X13, który ma opcje zmiany statusów, może on jest przyczyną problemu?
Czy miał ktoś podobny problem i wie jak go rozwiązać?
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.