wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

sklepy prestashop dać sobie spokój?

  • 5 Odpowiedzi
  • 1803 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline pdg

  • Użytkownik
  • **
  • 24
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
sklepy prestashop dać sobie spokój?
« dnia: Grudzień 19, 2016, 12:43:28 am »
Witam pewna firma zrobiła mi dwa sklepy są one połączone multistore zarządza się dwoma z jednego panelu lecz jestem kompletnie zielony nawet nie potrafie dodawać produktów itp więc mam pytanie czy zwykły ślusarz ogarnie takie sklepy czy poprostu nie robić sobie nadziei?

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: sklepy prestashop dać sobie spokój?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 19, 2016, 05:39:41 am »
PrestaShop to nic innego jak zwykły CMS, może nieco bardziej rozbudowany ale definitywnie bardzo prosty. Na youtubie masz mnóstwo filmików pokazujących co sie jak robi, dodatkowo jest oficjalna dokumentacja https://www.prestashop.com/pl/documentation
Nie potrzeba mieć żadnego wykształcenia ani predyspozycji aby sprawnie sie poruszać po panelu, jedyne co potrzeba to czas na jego zapoznanie się i nie poddawanie się, jeszcze dodam że w innych systemach będziesz miał podobne problemy i będziesz musiał sie uczyć wszystkiego na nowo więc chyba nie warto rezygnować z czegoś co już masz.

Kilka razy robiłem filmy instruktażowe u swoich klientów w ich sklepach pokazujące krok po kroku co i jak należy wykonać, podobne jak się robi dla klientów sklepów pokazując sposoby dokonywania zakupów.

*

Offline pdg

  • Użytkownik
  • **
  • 24
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
Odp: sklepy prestashop dać sobie spokój?
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 19, 2016, 01:24:51 pm »
w takim razie trzeba się uczyć a po angielsku i tak nie zrozumie...

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS