wdrożenia PrestaShop

Rozjechana ścieżka zakupowa

  • 6 Odpowiedzi
  • 2487 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline actirana

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Rozjechana ścieżka zakupowa
« dnia: Czerwiec 08, 2017, 12:08:57 pm »
Dzień dobry, nie wiem w którym dziale powinienem umieścić tę wiadomość, przepraszam jeśli wybrałem niewłaściwy.
Rozjechała mi się ścieżka zakupowa, zginął przycisk, nie działa płatność tpay, nie ma płatności za pobraniem.
Programista mnie zawiódł, przez tydzień nie udało się nic zrobić. Sam raczej sobie nie poradzę bo mam zerowe doświadczenie.
Od trzech dni wymieniam korespondencję z różnymi programistami, których znalazłem w google i trochę mi ręce opadają.... Nie podaję na razie żadnych szczegółów bo nie wiem czy będzie taka potrzeba - raczej chciałbym nieśmiało zapytać czy w tym gronie jest ktoś kto mógłby mi to naprawić?
pozdrawiam

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Rozjechana ścieżka zakupowa
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 08, 2017, 12:49:34 pm »
Jaki przycisk zginął? Opisz dokładniej co było robione że sie tak stało i opisz dokładniej błędy.

*

Offline actirana

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Odp: Rozjechana ścieżka zakupowa
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 08, 2017, 02:35:00 pm »
klient nie mógł dokończyć zamówienia, pojawił się błąd "moduł płatności nie jest zainstalowany", w konsekwencji:
- tpay doradził uaktualnienie modułu, uaktualnione
- uaktualnienie tpay wymagało uaktualnienia php do 5.6 minimum, uaktualnione
- teraz przy opcji płatności z góry dwa przyciski "zlały się" w jeden i działa tylko przelew, tpay nie istnieje i nie działa
- przy płatności przy odbiorze, opcja kurier  "moduł płatności nie jest zainstalowany", przy opcji poczta działa i można zakończyć zamówienie

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Rozjechana ścieżka zakupowa
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 08, 2017, 04:46:54 pm »
Moduł ship to pay masz? Jest poprawnie skonfigurowany? Jeśli przyciski się zlały to trzeba css-y posprawdzać.

*

Offline actirana

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Odp: Rozjechana ścieżka zakupowa
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 08, 2017, 05:31:00 pm »
Mistrzu - ukłony, pojęcia nie mam o css, ale edycja ship to pay pozwoliła wszystko naprawić w 60 sekund - bardzo, bardzo dziękuję!
Wszystkie opcje działają, wszystkie przyciski wróciły
pozdrawiam

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,197
  • 51
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Rozjechana ścieżka zakupowa
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 08, 2017, 06:39:46 pm »
To co za programistów znalazłeś w google że nie zaczęli od podstaw... ech.

*

Offline actirana

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Odp: Rozjechana ścieżka zakupowa
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 08, 2017, 10:41:48 pm »
a no widzisz, takie czasy, że zanim ktoś zapyta jak Ty o szczegóły to pomarudzi, pouczy, doradzi postawienie wszystkiego od nowa, podywaguje a na końcu odpisze, że jest zawalony robotą i nie ma czasu... może da radę jesienią a może zimą - najlepiej będzie chyba poświęcić trochę czasu i zacząć się uczyć jakiegoś programowania
jeszcze raz dzięki, pozdrawiam