wdrożenia PrestaShop

Obsługa klienta - zaplecze

  • 4 Odpowiedzi
  • 3353 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline repsol

  • Użytkownik
  • **
  • 20
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Obsługa klienta - zaplecze
« dnia: Sierpień 28, 2017, 10:22:55 pm »
Witam,
Wchodząc na zapleczu w sprzedaż ---> obsługa klienta chciałem skonfigurować wysyłanie poczty za pomocą IMAP ponieważ przy ustawieniach standardowych działać nie chciała. Najwyraźniej coś źle wpisałem (chyba coś z SSL) i teraz nie mogę wejść do tych ustawień. Przy próbie wejścia pojawia się błąd.
Próbowałem odszukać wpis odpowiedzialny za te ustawienia w bazie danych, ale niczego nie znalazłem.
Byłbym wdzięczny za podpowiedź, jak mogę przywrócić te ustawienia i który rekord w bazie danych przechowuje te wpisy.
pozdrawiam,

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Obsługa klienta - zaplecze
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 29, 2017, 08:16:45 am »
jaki błąd Ci się pojawia ??
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline repsol

  • Użytkownik
  • **
  • 20
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Odp: Obsługa klienta - zaplecze
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 29, 2017, 01:40:27 pm »
Internal Server Error - w ogóle strona się nie wyświetla.
Natomiast cała reszta działa poprawnie, w sensie, że w każdą inną zakładkę na zapleczu mogę wejść bez problemu.
Podejrzewam, że włączyłem SSL i się zblokowało. Chwilę później konfigurowałem testowe wysyłanie maila i tam zrobiłem bez SSL no i poszło bez problemu. Pewnie w BD gdzieś siedzą te ustawienia i można wyczyścić wpisy tylko nie wiem gdzie.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Obsługa klienta - zaplecze
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 29, 2017, 04:19:50 pm »
wyrzuć error.log z serwera ewentualnie włącz tryb debugowania [FAQ tego forum] i pokaż co Ci wywaliło
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline repsol

  • Użytkownik
  • **
  • 20
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Odp: Obsługa klienta - zaplecze
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 29, 2017, 07:25:47 pm »
Stwierdziłem, że szybciej będzie przywrócić z kopii cały sklep i dopisać ręcznie to czego brakuje, na szczęście nic wielkiego się nie wydarzyło w międzyczasie więc mogłem to zrobić.

Przy okazji mam pytanie jaka jest różnica miedzy konfiguracją maila na zapleczu w :
zaawansowane ---> email a obsługa klienta ---> opcje obsługi klienta?

Tym razem skonfigurowałem tylko zaawansowane ---> email (oczywiście bez ssl) i cała procedura wysyłania maili działa w obydwie strony, zarówno z zaplecza jak i bezpośrednio ze skrzynki pocztowej.
Ustawień poczty z obsługa klienta ---> opcje obsługi klienta nie konfigurowałem i pomimo to wszystko działa.