wdrożenia PrestaShop

Puste zamówienie, brak produktów w zamówieniu

  • 1 Odpowiedzi
  • 1884 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline pele7384

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Puste zamówienie, brak produktów w zamówieniu
« dnia: Styczeń 15, 2018, 06:04:15 pm »
Witam, problem pojawia się przy niektórych zamówieniach niezależnie od wyboru formy zapłaty, przelew, pobranie itp. czasami w zamówieniu nie widać zamówionych produktów. Kwota za zakupy i koszt wysyłki jest wyświetlony.
Nadmienię jeszcze raz, że problem występuje od czasu do czasu, raz testowałem ten problem, po złożeniu zamówienia kliknąłem w przycisk "potwierdzam zamówienie" strona ładowała się przez dłuższy czas aż ją odświeżyłem. Spowodowało to wtedy taki błąd jak wyżej. Jeżeli faktycznie takie sytuacje powodują taki problem to jak temu zaradzić?

Generalnie ten sam kłopot opisany był tutaj: http://prestashopforum.pl/index.php/topic,15049.0.html
Ale nikt nie udzielił odpowiedzi. Czekam na pomoc.

Pozdrawiam

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Puste zamówienie, brak produktów w zamówieniu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 16, 2018, 07:55:40 am »
Sprawdź error.log serwera dla tego zdarzenia lub włącz tryb debugowania - FAQ tego forum i ponów zamówienie
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl