wdrożenia PrestaShop

mail do kupującego

  • 2 Odpowiedzi
  • 3443 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline antylopa

  • Użytkownik
  • **
  • 41
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
mail do kupującego
« dnia: Styczeń 14, 2021, 07:06:03 pm »
W wiadomości e-mail wysyłanej do kupującego z podsumowaniem zakupu w adresie dostawy oraz faktury pojawia się błąd - adres jest zdublowany. Pokazuję to w załączniku.
Tak przy okazji, czy jest możliwość wyeliminowania adresu do faktury, kiedy taka opcja nie jest wybrana?

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: mail do kupującego
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 17, 2021, 03:40:36 pm »
Odradzam eliminację adresu. Tak się dzieje jedynie gdy klient podał jeden tylko. Możesz edytować szablon maila i sprawdzić jakie są zmienne wczytywane i poprawić je lub usunąć.
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline antylopa

  • Użytkownik
  • **
  • 41
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Odp: mail do kupującego
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 18, 2021, 06:44:10 pm »
Trochę to trwało zanim znalazłem gdzie to było zaszyte :)
Okazało się, że sprawcą podwójnego wyświetlania adresu były pliki delivery_block_txt oraz zaraz za nim dodany plik delivery_block_html. Wyłączenie jednego z nich przywróciło poprawne funkcjonowanie wpisu adresu w mailu.