wdrożenia PrestaShop

Rabaty kategorii a rabaty indywidualne

  • 2 Odpowiedzi
  • 1766 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mdj

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Właściciel
Rabaty kategorii a rabaty indywidualne
« dnia: Marzec 23, 2018, 11:12:22 am »
Cześć! Mam pytanie, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi, być może ktoś będzie w stanie mi pomóc.

Mam kategorię X z 500 produktami jednego producenta. Na tę kategorię daję 30% rabatu. Jednak 60 produktów z tj kategorii może mieć maksymalny rabat 20% - jak teraz to zrobić, by rabat dla kategorii nie zmienił się, a zmianie uległ jedynie rabat tych 60 produktów? Idzie coś takiego zrobić w standardzie? Czy tylko za pomocą jakiś skryptów?

Dziękuję bardzo za pomoc!

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Rabaty kategorii a rabaty indywidualne
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 25, 2018, 12:16:34 pm »
Logicznie podchodząc nie jest to możliwe. Zbiorem tutaj jest kategoria = rabat. Musisz użyć innego selektora
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline mdj

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Właściciel
Odp: Rabaty kategorii a rabaty indywidualne
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2018, 09:46:05 am »
Logicznie podchodząc nie jest to możliwe. Zbiorem tutaj jest kategoria = rabat. Musisz użyć innego selektora

Podpowiesz jaki to może być selektor?

Bo sprawa wygląda tak, że producent ma w xml'u ok. 4 tysięcy produktów, i mam u niego określony rabat na prawie wszystko, jednak niektóre produkty mogą mieć niższy rabat. Wymyśliłem, że te produkty należące do różnych kategorii wrzucę do jednej stworzonej na potrzeby rabatu i tak ja zrabatuje, jednak jak to zrobiłem, to wygląda to bardzo amatorsko. Przyznam, że to dosyć kłopotliwy temat i aktualnie stoję w miejscu z wprowadzeniem nowego producenta na stronę.