wdrożenia PrestaShop

Długi okres oczekiwania po wciśnięciu Potwierdzam zamówienie

  • 4 Odpowiedzi
  • 2822 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline marcin9913

  • Użytkownik
  • **
  • 25
  • 0
Długi okres oczekiwania po wciśnięciu Potwierdzam zamówienie
« dnia: Październik 11, 2017, 12:02:23 pm »
Prestashop 1.6.1.17
Na samym końcu procesu składania zamówienia po wciśnięciu Potwierdzam zamówienie trzeba czekać u mnie w sklepie czasami nawet 10-15 sek aby przeszło zamówienie i pojawiło się końcowe okno np z danymi do przelewu.
Jak może być tego przyczyna?

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Długi okres oczekiwania po wciśnięciu Potwierdzam zamówienie
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2017, 01:01:50 pm »
Włacz tryb debugowania oraz konsolę przeglądarki F12 w zakładce network zobaczysz na co czeka skrypt sklepu. Przyczyny mogą być różne np. źle napisany moduł lub odwołanie do serwisu zewnętrznego typu FB cz GA
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline marcin9913

  • Użytkownik
  • **
  • 25
  • 0
Odp: Długi okres oczekiwania po wciśnięciu Potwierdzam zamówienie
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 11, 2017, 10:13:55 pm »
Włacz tryb debugowania oraz konsolę przeglądarki F12 w zakładce network zobaczysz na co czeka skrypt sklepu. Przyczyny mogą być różne np. źle napisany moduł lub odwołanie do serwisu zewnętrznego typu FB cz GA

Nie wiem za bardzo jak włączyć ten tryb debugowania ale włączyłem Monitor sieci F12 i po wciśnięciu przycisku Potwierdzającego zamówienie wyszły mi takie wyniki:


*

Offline marcin9913

  • Użytkownik
  • **
  • 25
  • 0
Odp: Długi okres oczekiwania po wciśnięciu Potwierdzam zamówienie
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 12, 2017, 09:27:25 am »
Na screenie widać ile czasu się wczytuje wszystko.
Można wywnioskować z tego jaka jest przyczyna?
Jest też status/błąd 302 - co on oznacza?
Znalazłem poniższe objaśnienie ale może ktoś przetłumaczy mi to na zwykły język :)
"Znaleziono – żądany zasób jest chwilowo dostępny pod innym adresem a przyszłe odwołania do zasobu powinny być kierowane pod adres pierwotny"

*

Offline Arturo

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Odp: Długi okres oczekiwania po wciśnięciu Potwierdzam zamówienie
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 22, 2018, 06:06:25 pm »
Witam...
Mam ten sam problem, jak został rozwiązany?