Nie wiedziałem gdzie dać ten wpis... ale bardziej mi on pod Konfiguracje podchodzi.
Właśnie chce wywalić ze strony Zwroty w postaci formularza na stronie Szczegółów Zamówienia oraz całą stronę Zwroty.
Bo patrząc na to z pozycji prawa gdzie Klient ma 10 dni na zwrot bez podania przyczyny... to rozwiązanie w prestashop jest lekko "śliskie". Tzn Klient który chce zwrócić towar, wchodzi na stronę, wypełnia zgłoszenie że chce zwrócić i zaznacza co... potem przerzucany jest na stronę gdzie ma komunikat "Rozpatrywanie zgłoszenia"!!! Ale jak to rozpatrywany? Przecież sklep ma obowiązek musi "zgodzić się" na zwrot...
A czy wy używacie wszystkich tych powiadomień, stron, formularzy itd? Czy używacie funkcji Zwrot w prestashop albo czy macie jakieś opinie klientów w tym temacie?
Sądzę że jest to nieużyteczne... najpierw wyjaśniać jak to działa, potem bujać się ze sprawdzaniem czy ma się zwroty a potem na to odpowiadać... przecież w końcu chodzi o to aby Klient na piśmie rozwiązał umowę i odesłał do sklepu towar. Po co ma jeszcze brnąć przez jakieś formularze... skoro może wysłać maila, sklep odpowiada i dodaje PDF do wydrukowania z formularzem zwrotu... klient wypełnia i odsyła całość.
Ciekawi mnie wasza opinia