wdrożenia PrestaShop

Co niesie za sobą włączenie opcji B2B

  • 1 Odpowiedzi
  • 2168 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mike446

  • Tubylec
  • ****
  • 151
  • 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Co niesie za sobą włączenie opcji B2B
« dnia: Czerwiec 04, 2019, 02:43:48 pm »
Jakiś czas temu poruszałem temat wyświetlania różnych cen w sklepie w Polsce (brutto) i zagranicą (netto), wiązało się to z błędnym rozpoznawaniem cen przez roboty google i błędami w reklamie merchant center.

Doradzono mi aby włączyć opcje B2B.
Szczerze, nigdy nie korzystałem z takiej opcji i nie wiem jakie skutki miałoby jej włączenie (z wyjątkiem miejmy nadzieje wyświetlania się takich samych cen zagranicą.)

Profesjonalny hosting

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Co niesie za sobą włączenie opcji B2B
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 05, 2019, 10:44:49 am »
Dochodzą dodatkowe pola do zamówień, klientów itd. Po włączeniu takiej opcji powinieneś sprawdzić koszyk i ścieżkę zamówień. Reszta zmian jest bezinwazyjna. Zaś co do samej modyfikacji to jest to z reguły błędne założenie. Aby sprzedać komuś cokolwiek bez vat musisz mieć zarejestrowaną firmę w US jako "tax free". Procedura jest dość skomplikowana i wymaga posiadania dokumentów wywozu towaru za granicę lub umowy o współpracy. Nie spotkałem się jak do tej pory z firmą, która wdrożyła takie rozwiązanie. 
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl