wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Problem z pozycjonowaniem w google

  • 6 Odpowiedzi
  • 12678 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline grajcy

  • Użytkownik
  • **
  • 23
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Problem z pozycjonowaniem w google
« dnia: Czerwiec 20, 2017, 11:25:16 am »
Witam serdecznie,

Jestem początkującym e-sklepowiczem i ciągle natrafiam na jakieś problemy. Najświeższy dotyczy pozycjonowania w googlach. Ale od początku...

Moje sklepy postawione są na preście w formie multistore (każdy ma ten sam układ, te same strony statyczne, różne są tylko kategorie i produkty). Wszystkie sklepy (na razie 2 później kolejne) powiązane są koszykiem i wyszukiwarką. I tu pojawia się problem - z tego co się niedawno dowiedziałem, wyszukiwanie produktów oferowanych przez takie sklepy jest bardzo utrudnione. Ponoć google nie potrafi dobrze przypisać produktu do sklepu (bo przez wyszukiwarkę widzi go we wszystkich sklepach)...

Nie wiem na ile jest to prawdą, ale faktycznie jak na razie moje produkty są niemal nie do znalezienia w googlach, a jak już na -nastej lub -siątej stronie coś się pojawi, to jest to link do strony głównej sklepu. Jeśli ktoś spotkał się z takim problemem lub po prostu wie jak go rozwiązać, byłbym wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam,
Gracjan

PS. Sklepy znajdują się pod adresami pompkidoskroplin.pl i blackdiamond-tools.pl.

*

Offline Widoczni

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Problem z pozycjonowaniem w google
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2017, 04:03:31 pm »
Z tego co widzę po szybkiej analizie, to produkty indeksują się poprawnie w wyszukiwarce, jednak zdecydowanie ich wadą jest kiepska optymalizacja - w kluczowych elementach, czyli meta tagi, url i h1 nie ma najważniejszej frazy - pełnej nazwy produktu. Szczególnie w sklepie internetowym taka optymalizacja jest bardzo ważnym elementem.