wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Odwiedzających online v1.0 i nie tylko

  • 3 Odpowiedzi
  • 3557 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline strong

  • Nowy
  • *
  • 10
  • 0
Odwiedzających online v1.0 i nie tylko
« dnia: Marzec 27, 2010, 08:22:09 am »
Witam wszystkich po raz pierwszy.
Ściągnąłem z repozytorium PRESTASHOP Version 1.2.4.0 - 0.679s
Pytania:
1 Umieściłem w "Left column blocks" moduł "Odwiedzających online v1.0", ale na stronie sklepu nie pokazuje nic, tak jak by tego modułu wo gule nie było. Dlaczego?

2. Są tam jeszcze moduły " Moje konto - blok v1.2" , "Blok tagów v1.0" , " Blok - ostatnio przeglądane produkty v0.9" i też ich nie widać na stronie sklepu. Dlaczego?

3. Gdy ściągnąłem z repozytorium PRETASHOP zainstalował się folder .svn w każdych folderach. Do czego on służy?. Czy go przegrywać na serwer?

Proszę  o wyrozumiałość, bo jak każdy na początku jestem zielony w tych sprawach ale chciałbym postawić sam, ale z pomocą waszą, sklep za pomocą PRETASHOP
Jeżeli było to na forum to przepraszam i proszę o link. Mogę wtedy tylko na usprawiedliwienie napisać że dużo czytałem postów z forum i nie znalazłem na to odpowiedzi.

Naprawdę robicie wspaniałą rzecz a szczególnie że to jest wszystko DARMOWE i w języku POLSKIM.
Może nie każdy to docenia a powinien.
Przydało by się żeby trochę więcej było darmowych szablonów bo nie każdy jest orłem żeby graficznie to umieć zrobić.

I na koniec czy jest możliwe żeby wszystkie nowe posty przychodziły na maila. Jeżeli tak to jak to zrobić?

Pozdrawiam STRONG  (moja nazwa loginu jest już zajęta, ale stronga też lubię  ;))

*

Offline strong

  • Nowy
  • *
  • 10
  • 0
Odp: Odwiedzających online v1.0 i nie tylko
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2010, 10:44:52 pm »
Witam
Już wiem odpowiedź na pytanie pierwsze.
Odpowiem początkującym by wiedzieli w razie czego.
Ten moduł jest przeznaczony tylko do "Panel administracyjny >> Statystyka".