Witam wszystkich,
Od kilku dni ja stary oscommercowiec odpaliłem PS i ... jestem pod wrażeniem
Napotkałem się jednak z kilkoma kobyłami, których nie jestem w stanie przeskoczyć. Bardzo proszę o wyrozumiałość. Testowałem i wersję 1.1 i 1.3 ale w obu mam problem ten sam. Do rzeczy:
1. Sklep nie generuję mi faktur pdf. Poustawiałem w ustawieniach pdf utf-8 i arial.
Niestety w historii zamówień od strony klienta oraz w PA po kliknięciu na Fakturę otrzymuję białą stronę..
W wersji 1.1 pojawia się komunikat "invalid date". Na forum znalazłem opisy podobnych problemów. Nie ma jednak "szczepionki" w żadnym miejscu. Czy mogę prosić o pomoc co zmienić w skrypcie ewentualnie co wgrać?
2. Nie działa poprawnie wysyłanie meili po zamówieniu zarówno do admina jak i klienta.
Otrzymuję meila "Mail delivery failed: returning message to sender"
Mam włączony moduł "Powiadomienia e-mailem" oraz w Ustawieniach Email
- Użyj funkcji mail() w PHP. Zalecane; działa w większości przypadków
- Wyślij mail jako..... Oba
3. I trzecia sprawa czy istnieje a jeśli tak to gdzie Moduł Porównywania produktów, taki jak tutaj:
http://www.aktywnysmyk.pl/content/46-rowerki-bez-pedalow_porownanieInteresuje mnie też moduł, który prezentuje taką chmurkę po najechaniu myszką, tak jak w tym sklepie pod tym linkiem
Na forum pisano że taki moduł miał być ale nigdzie nie mogę znaleźć ani w sklepie ani do pobrania
Z góry dziękuję za wszelką pomoc, przepraszam za zawracanie głowy i pozdrawiam