Witam,
szukałem informacji na forum jednak nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie,
otóż problem jest taki, kiedy klient zarejestrowany bądź nie (tu wiem dodatkowy moduł płatny) zamówi przedmioty, finalizuje zamówienie i wybiera opcje 'płatność przy dostawie' dostaje jedynie informacje na maila że zamówienie zostało złożone. Nawet gdy ktoś się rejestruje nie ma wymogu otworzenia skrzynki i kliknięcia w link w celu potwierdzenia autentyczności swojego konta. Jest to dla mnie bez sensu ponieważ moge podać czyjś adres email i wymyślone dane zamówienia, wybrać płatność przy odbiorze i wysłac komus przesyłke niespodzianke ze sporą kwota do zapłaty. Może przegapiłem coś w ustawieniach panelu administracyjnego jednak bardzo mnie to zastanowiło.
W przypadku przelewu na konto sprawa jest prosta bo paczka nie zostanie wysłana dopóki pieniądze nie będą zaksięgowane.
Bardzo prosiłbym o jakies informacje