wdrożenia PrestaShop

brak możliwości zalogowania się do sklepu po zarejestrowaniu

  • 6 Odpowiedzi
  • 4177 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline januszl

  • Nowy
  • *
  • 6
  • 0
brak możliwości zalogowania się do sklepu po zarejestrowaniu
« dnia: Kwiecień 09, 2010, 12:03:46 am »
Nie działa mi logowanie się do sklepu.
Przeprowadziłem test polegający na tym, że dokonałem zakupów, następnie się zarejestrowałem ....i nic.
po wpisaniu loginu/hasła nie loguję się do sklepu.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdr.
Janusz L.

*

Offline januszl

  • Nowy
  • *
  • 6
  • 0
Odp: brak możliwości zalogowania się do sklepu po zarejestrowaniu
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 13, 2010, 12:04:51 pm »
O jeden krok dalej w poszukiwaniach.
Problem nie jest bezpośrednio związany z kodem programu.
Okazuje się, że nie mogę zalogować się do sklepu z przeglądarki firefox, natomiast jest to możliwe z Konquerror.
Otrzymałem sygnał od kolegi (który testuje sklep), że problem występuje również IE.
Może ktoś podpowie mi w czym jest problem?
Pozdr.
Janusz L.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: brak możliwości zalogowania się do sklepu po zarejestrowaniu
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 01, 2010, 05:10:19 pm »
Ani w IE ani w operze czy FF problem się nie pojawia. Sprawdź ustawienia zzabezpieczeń na komputerze. Druga możliwość to błędne uprawnienia dla plików chmod ustaw 777 dla wszystkich plików i katalogów wymaganych podczas instalowania sklepu.
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline DeRob

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
Odp: brak możliwości zalogowania się do sklepu po zarejestrowaniu
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 05, 2010, 07:19:15 pm »
Witam,
No ca za błyskotliwa i precyzyjna i kategoryczna odpowiedź. Znaczy sprawdzał Pan na WSZYSTKICH dostępnych serwerach czy też JEDNYM akurat działającym. Na home.pl i nie tylko nie działa poprawnie logowanie, nie wysyła maili i nie działa przypominanie hasła jak się ma ustawione ns wysyłąnie maili przez serwer a nie SMTP. Zwalony jest generator cookie'sów to raz a dwa że ciągle robi redirect'a do strony logowania.
@janusz wywal w firefoxi'e cookies'y ze strony sklepu, zaloguj sie poprawnymi danymi, dostaniesz błąd przeglądarki (firefox 2. i 3.x IE) że token błędny czy jakoś tak (choć o dziwo nie zawsze) i zrobi redirecta znowu do logowania nie podając żadnego błędu. Nic wtedy nie wpisujesz tylko klikasz zaloguj jeszcze raz i jesteś zalogowany. Tak to działa na home.pl. Jeszcze tego nie udało mi sie poprawić :(

*

Offline presta_anon

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
Odp: brak możliwości zalogowania się do sklepu po zarejestrowaniu
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 20, 2010, 10:18:37 pm »
Rozwiązał może ktoś ten problem z errorem sesji / tokena przy logowaniu/tworzeniu konta (na home.pl)?

*

Offline jurek89

  • Użytkownik
  • **
  • 25
  • 0
Odp: brak możliwości zalogowania się do sklepu po zarejestrowaniu
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 04, 2010, 10:21:46 pm »
Odświeżam temat ;)
Jak zrobić z tym że wyskakuje mi "błędny token"?
Pozdrawiam

*

Offline krzysztofb

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
Odp: brak możliwości zalogowania się do sklepu po zarejestrowaniu
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 30, 2010, 09:52:42 am »
odkopuje, myślę że problem jest dość poważny. u mnie wygląda to tak:

wczoraj się logowało na ff, na IE nie wiem bo nie sprawdzałem. dziś na FF nie mogę się zalogować ale na IE mogę, spiepszone jest coś z Cookies na bank