Dzięki za odpowiedź. Sprawdziłem, ale u mnie po updacie ww. paczką nie ma przykładowej czcionki Arial MT, więc akurat tego przykładu nie mogłem sprawdzić. Próbowałem jednak ustawiać różne czcionki i różne kodowania i nic.
Teoretycznie, skoro przed importem mojej właściwej bazy danych czcionki polskie w fakturach są, to po imporcie mojej bazy danych i ustawieniu tych samych parametrów czcionki i kodowania co przed importem, to polskie czcionki tutaj też powinny być, ale niestety tak nie jest.
Myślę, że moja baza danych zawiera jakiś błąd, który został skopiowany poprzez zrobienie backupu sklepu w dniu, w którym dokonywałem instalacji pakietu do polskich czcionek po którym wystąpił komunikat błędu. Sprawdziłem to importując starą bazę danych sprzed miesiąca i ona działa! Problem z tym tylko taki, że jest ona stara i nie zawiera wszystkich zmian dokonanych w przeciągu ostatniego miesiąca.
Moje pytanie do znawców tematu:
Jak pozbyć się z aktualnej bazy danych czegoś co związane jest z kodowaniem czcionek, by pozbyć się tego błędu który dostał się do niej po wykonaniu backupu po instalacji pakietu do polskich czcionek i po czym zaczęły się pojawiać komunikaty o błędzie? Co w tej bazie danych może być ''nośnikiem'' tego błędu?
Niewiele się zmieniło od mojego ostatniego postu, ale przynajmniej teraz wiem jakie konkretne pytanie zadać. Może teraz jak już więcej wiem, będzie łatwiej znaleźć rozwiązanie.
Bardzo dziękuję za pomoc i poświęcony czas. Przepraszam za te wszystkie pytania, ale jestem początkujący w tych sprawach.
Pozdrawiam serdecznie.