Wcale nie byłbym zwolennikiem tego "wywalania". To że będzie "moje czy twoje" to dosyć jednoznacznie informuje czego dotyczy zakładka. Lepiej dla funkcjonowania sklepu żeby kupujący w najjaśniejszy z możliwych sposobów wiedział czego dotyczy ten fragment menu. Dla tych co zarządzają sklepem wiele rzeczy jest oczywistych. Dla nabywcy co zagląda pierwszy raz nie wszystko musi być oczywiste.
Czy będzie "Zamówienia" czy "Moje zamówienia" - możemy sobie podyskutować i wymienić poglądy.
Ale dobrze było by ujednolicić nazewnictwo, by:
1. "Moje konto" zawsze było określane jako "Moje konto", a nie raz "Moje konto", raz "Twoje konto". Powód: trudno sformułować informacje dla klienta - ma wejść na "Moje konto" czy "Twoje konto" ??
2. W sklepie zachować spójne nazewnictwo - jeśli "Moja lista życzeń" to "Moje konto" .
Obecnie - pisząc mini help do listy życzeń - wyszła mi instrukcja: wejdź na "Twoje konto", następnie "Moje listy życzeń" - przynajmniej część użytkowników po przeczytaniu takich instrukcji będzie bardziej zdezorientowana.