wdrożenia PrestaShop

wysylanie potwierdzenia zamowniena na emaila

  • 6 Odpowiedzi
  • 6643 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline prezzes

  • Użytkownik
  • **
  • 28
  • 0
wysylanie potwierdzenia zamowniena na emaila
« dnia: Kwiecień 06, 2011, 09:10:50 pm »
witam czy to normalne ze po zamowieniu uzytkownik otrzymuje 4 mial jak to zmienic gdyz 2 z nich sa z trescia a 2 puste   

mail 4 Potwierdzenie zamówienia        2011-04-06 20:58
tresc
Witaj xx xx, dziękujemy za złożenie zamówienia w naszym sklepie.
mail3 Awaiting bank wire payment    2011-04-06 20:58
tresc
Twoje zamówienie zostało złożone i zrealizujemy je gdy tylko otrzymamy od Ciebie zapłatę...

brak tresci
  mail2 Nowe zamówienie        2011-04-06 20:58
  mail1 Oczekiwanie na dostawę      2011-04-06 20:58

*

Offline tomg

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 85
  • 0
Odp: wysylanie potwierdzenia zamowniena na emaila
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2011, 09:20:32 pm »
W najnowszym PS 1.4 brakuje tłumaczeń niektórych nowych szablonów maili.
Poza tym cześć szablonów jest zmieniona.

*

Offline galganka

  • Uśmiechnij się, jutro możesz nie mieć zębów :P
  • Tubylec
  • ****
  • 230
  • 0
  • Płeć: Kobieta
    • Selone.com
Odp: wysylanie potwierdzenia zamowniena na emaila
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 07, 2011, 09:05:13 am »
U mnie puste maile przychodzą tylko do mnie, jako administratora, natomiast poprawne na szczęście docierają do klienta, zatem problem mamy połowiczny, ale jakby nie było trzeba to rizwiązać.

Będę wdzięczna za porady

*

Offline DarkIta

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
Odp: wysylanie potwierdzenia zamowniena na emaila
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 13, 2011, 01:37:39 pm »
Witam

Tez mam problem z powiadamianiem. jako sprzedawca właśnie dostałam pustego maila z informacją o nowym zamówieniu.
Żeby się dowiedzieć , co zostało zamówione i dla kogo, to musiałam wejść w panel administracyjny.

Proszę o odpowiedź jakąś kompetentną osobę.
Dlaczego w Zamówieniach->Statusie nie ma możliwości zaznaczenia wysyłania powiadomienia do sprzedawcy ?????
Sklep miał łatwy, miły i przyjemny w użytkowaniu, a w praktyce bez studiów informatycznych nie da się obsługiwać sklepu.

wkurzona uzytkowniczka

*

cieszak

  • Gość
Odp: wysylanie potwierdzenia zamowniena na emaila
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 13, 2011, 04:56:25 pm »
W mails/pl są szablony maili i prawdopodobnie niektóre są puste :)
Najprościej: skopiować z mails/en i przetłumaczyć sobie :)

*

Offline DarkIta

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
Odp: wysylanie potwierdzenia zamowniena na emaila
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 15, 2011, 08:34:40 pm »
zrobiłam zamówienie próbne i teraz dla odmiany w ogóle nie otrzymałam potwierdzenia. a potwierdzenie dla klienta przyszło, że tak to ujmę, w rozsypce. trzeba nieźle się naszukać żeby znaleźć zamówione produkty.

proszę o tłumaczenie co z tym zrobić, jak dla blondynki :( :)

dodam że jeszcze nikt nie dłubał się w mails/pl ani /en.

*

Offline DarkIta

  • Nowy
  • *
  • 3
  • 0
Odp: wysylanie potwierdzenia zamowniena na emaila
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 15, 2011, 09:53:22 pm »
no i rozgryźliśmy ;D
 w katalogu modules/mailalerts/mails/pl były puste pliki.
żeby wszystko działało najlepiej skopiować ten katalog z wersji instalki 1.3.0  - będzie po polsku i nie wykrzaczone.

dzięki za pomoc.