Witam!
Szukam osoby/firmy, która podjęłaby się realizacji następujących zmian:
-moduł modyfikacji zamówień
-tłumaczenia komunikatów o błędach z angielskiego na polski
-poprawa tłumaczeń, tzn. gdy tłumaczę coś sam w panelu, jest błąd ponieważ przy zapisywaniu zmian, pojawiają się język angielski
-edycja szablonów mail, bardziej zainteresowany jestem małym F.A.Q. jak to się robi i gdzie
-wysyłka info o nowym zamówieniu z maila zarejestrowanego klienta (aktualnie jest domyślny adres sklepu)
-edycja tematów w formularzu kontaktowym
-zmiana szablonu
-zakupy bez rejestracji, tzw. jedno kliknięcie
-upgrade do 1.4, jeżeli jest to bezpieczne i bezproblemowe
-tworzenie backupów sklepu
Proszę o mail na adres: po(at)lubmnie(kropka)pl. Dzięki za odzew!
Pozdrawiam, Olek