wdrożenia PrestaShop

Jak zrobić ze sklepu program do "kosztorysowania" usług budowlanych?

  • 0 Odpowiedzi
  • 2501 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Skibbbi

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
Jak zrobić ze sklepu program do "kosztorysowania" usług budowlanych?
« dnia: Październik 15, 2011, 12:22:24 pm »
Witam,

Na początku chciałem wszystkich przywitać. Czytając wątki na forum widać, że społeczność Presty wspiera się w rozwiązywaniu problemów i miło znaleźć się w takim gronie.

Na wstępie napiszę jaki mam pomysł i jeżeli ktoś będzie miał jakąś uwagę czy sugestię będę bardzo wdzięczny.

Prowadzę małą firmę budowlaną. Wielu małych klientów jest bardzo niecierpliwych. Chciałem przygotować im spis usług i materiałów budowlanych aby sami mogli zrobić sobie prosty kosztorys (kalkulację cenową).

Czy jest możliwość aby Presta miała pośrenią funkcjonalność między sklepem a katalogiem -> kalkulację cenową.

Od sklepu różnić się będzie tym, że nie trzeba wybierać sposobu dostawy i płatności i nie trzeba podawać swoich danych i adresu dostawy.

Na koniec "zakupów" czyli wyboru usług i materiałów (towarów) wystarczyłoby podać adres email i dostać kalkulację cenową na maila.

A może już można tak skonfigurować Presta aby można było ominąć wybór sposobu dostawy, płatności a na koniec podać tylko adres email.

Tryb kosztorysu (wyceny lub kalkulacji cenowej) - nazwa robocza

1. Wyłączone zarządzanie magazynem (do zrobienia teraz)
2. Możliwość ominięcia etapów zakupów w szczególności dotyczy podawania danych przez klienta (nie znalazłem takiej opcji)
3. Zakupy (wycena) kończy się prośbą o podanie adresu e-mail na który przesyłana jest kalkulacja (zawartość koszyka) (standardowo tak robi sklep ale wysyła zamówienie, pewnie treść maila można zmienić w jakimś pliku)
4. Wybór stawki VAT zależnie od rodzaju klienta (w sklepie są ceny netto w momencie realizacji zamówienia (chęci wysłania sobie zamówienia na maila) klient deklaruje czy jest osobą indywidualną czy firmą i wtedy doliczany jest mu VAT 8% lub 23%. (to pewnie wymaga dość sporej ingerencji w sklep)


Już nad tym pracuję ale z moją wiedzą będę w stanie jedynie włączyć lub wyłączyć odpowiednie moduły oraz pewnie pozmieniać treść maili.

Liczę na pomoc na zasadzie wskazówek, bo wiem, że nikt nie ma czasu wyręczać mnie z mojej pracy.

Pozdrawiam,
Krzysztof Zygmunt
« Ostatnia zmiana: Październik 15, 2011, 12:55:10 pm wysłana przez Skibbbi »