Presta 1.4.4.1 PL
E-mail klienta nie jest weryfikowany podczas rejestracji, co daje możliwość niezamierzonej pomyłki podczas wprowadzania adresu e-mail. Klient, który dokona rejestracji jest automatycznie zalogowany, następie składa zamówienie, a ono nie przychodzi, jeśli nieświadomie wprowadził błędny adres e-mail w formularzu rejestracyjnym. Taka osoba może się nie zorientować, że podała błędne dane i będzie czekać na informację ze sklepu, która do niego nie przyjdzie. Załóżmy, że klient opłaca zamówienie będąc cały czas zalogowanym - widzi nr konta, na które ma dokonać wpłatę, widzi dane zamówienia - zleca przelew. Obsługa sklepu realizuje zamówienie, wysyła towar - klient e-maila z powiadomieniem nie dostanie.
Jeśli wyłączymy automatyczne logowanie do sklepu po rejestracji, to klient po zarejestrowaniu się wracałby do strony logowania i musiałby ponownie wprowadzić e-mail i hasło -> byłaby to weryfikacja, że wprowadził poprawne dane.
Jak wyłączyć automatyczne zalogowanie po zakończeniu procesu rejestracji nowego klienta?