wdrożenia PrestaShop

[DAMOWY MODUŁ] P3CHAT WIDGET LIVE SUPPORT

  • 1 Odpowiedzi
  • 4321 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline sower

  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,016
  • 3
    • I Love PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
[DAMOWY MODUŁ] P3CHAT WIDGET LIVE SUPPORT
« dnia: Luty 22, 2012, 01:23:27 pm »
P3chat jest innowacyjnym i bardzo prostym rozwiązaniem , umożliwiającym dodanie widgetu z czatem w czasie rzeczywistym do strony internetowej lub sklepu.

Idealne rozwiązanie zastępujące płatną usługę Livezilla lub inne tego typu usługi

Wspiera język polski

Integracja składa się z  2 części.

1. Modułu zainstalowanego w sklepie

2. Komunikatora zainstalowanego na lokalnym komputerze.

 

oraz co najważniejsze moduł wymaga założenia konta w serwisie

 

P3CHAT- udostępnia darmową usługę w skład, której wchodzi:

1 - 1 Operator - Pracownik sklepu, który rozmawia z odwiedzającymi sklep w czasie rzeczywistym za pomocą zainstalowanego na komputerze komunikatora

2. - 1 Kanał - Analogicznie do linii telefonicznych (kanałów), oznacza to,z jaką ilością odwiedzających sklep można prowadzić w tym samym czasie rozmowę.  Na przykład, z 3 kanały-per-operator - oznacza to, że Operator może prowadzić w tej samej chwili rozmowę z 3 osobami - a 4 osoba musi poczekać aż zwolni się kanał - w wersji darmowej można prowadzić w tym samym czasie rozmowę tylko z jedną osobą.

3. - 1 Dział - Grupa operatorów.

4. - 1 Reguła -  Umożliwia określenie zachowań aplikacji np.
    - możliwość automatycznego rozpoczęcia rozmów z klientem zaraz po jego wejściu na stronę
    - możliwość skonfigurowania automatycznego rozpoczęcia rozmowy z klientem w przypadku gdy np. spędzi on na   stronie sklepu jakiś określony czas lub odwiedzi określone strony naszego sklepu lub wejdzie na stronę naszego sklepu z określonego adresu.

UWAGA!!! - w wersji darmowe możliwość określania REGUŁ jest udostępniona na okres 14dni po upływie tego okresu aby korzystać z tej funkcjonalności należy wykupić wyższy plan taryfowy.

 W przypadku gdy Operator jest offline widget umożliwia wysłanie emaila
 

P3chat  wspiera komunikatory :

    XMPP/Jabber clients. np.: Google Talk (Gmail or standalone), iChat, eBuddy, Exodus, etc.
    ICQ clients. np.: ICQ, AIM, Trillian, Miranda IM, QIP, etc.
    YIM clients. np.: Yahoo! Messenger (YIM), Pidgin (Gaim), Meebo, etc.
    MSNP clients. np.: Windows Live Messenger, Trillian, etc.

 

Zalecanym klientem instalowanym na komputerze jest PIDGIN

Pidgin to darmowy komunikator internetowy obsługujący dużą ilość  protokołów. Aplikacja pozwala na prowadzenie rozmów w sieciach: AIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, Groupwise, ICQ, IRC, MSN, MySpaceIM, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo!, Zephyr.

Program Pidgin umożliwia jednoczesne łączenie się z wieloma sieciami dzięki czemu można prowadzić rozmowy w czasie rzeczywistym na wielu platformach. Oczywiście najważniejszą zaletą programu Pidgin jest to, że dzięki niemu nie trzeba instalować na komputerze wielu aplikacji, Pidgin ma wszystko w jednym.

 

DEMO - http://delf.biz.pl/24-modul-p3chat-help-desk-online.html

 

UWAGA !!! - darmowa wersja modułu zawiera link zwrotny do naszej strony  -  umieszczony w stopce sklepu.
SZYBKA POMOC TECHNICZNA : gg 45116037
SKLEPY | MODUŁY | INTEGRACJE | POMOC TECHNICZNA

*

Offline sower

  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,016
  • 3
    • I Love PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: [DAMOWY MODUŁ] P3CHAT WIDGET LIVE SUPPORT
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 08, 2012, 09:38:38 pm »
Moduł do pobrania za free (bez linku zwrotnego)

http://gigup.pl/SzBtm
SZYBKA POMOC TECHNICZNA : gg 45116037
SKLEPY | MODUŁY | INTEGRACJE | POMOC TECHNICZNA