Witam serdecznie
Z góry przepraszam jeżeli temat znajduje się w złym dziale.
Mam problem z wiadomością wysyłaną do klienta po zakupie czyli Potwierdzenie zamówienia.
Po skonfigurowaniu wtyczki platnosci.pl chciałem sprawdzić czy wszystko jest ok. Złożyłem zamówienie i jakież było zdziwienie kiedy odczytałem maila z potwierdzeniem zakupu. Wszystko się "rozsypało".
Załączam screena jak to wygląda.
Zacząłem więc od podstaw:
- sprawdziłem wiadomość na innej przeglądarce (to samo)
- nadpisałem cały katalog mails z oryginalnej paczuszki (to samo)
I w sumie tu się skończyły moje pomysły. Na 100% było dobrze po założeniu sklepu ponieważ było sprawdzane. Żadnych dodatkowych modułów nie instalowaliśmy poza platnosciami, nie było również nic modyfikowane w plikach szablonu. Wszystkie inne wiadomości wyglądają poprawnie.
Ma ktoś może jakieś pomysły co może być powodem takiego stanu i jak to naprawić?
Dziękuję i licze na wasze pomysły.