Witam,
Otrzymałem od klientki zarzut że po rejestracji w sklepie otrzymała w jednym mailu hasło i login do konta.
Cytat: Chciałam Państwa poinformować, ze nigdy jeszcze nie WIDZIAŁAM wpisanego przeze mnie hasła przy rejestracji na jakiejkolwiek stronie. Pierwszy raz zobaczyłam je w mailu od Państwa…
Po co przesyłają mi Państwo hasło, które sama wymyśliłam? Bardzo proszę, aby zwrócili Państwo uwagę na kwestię ochrony danych osobowych. Przecież podstawowa zasada – WYMYŚLONEGO PRZEZ UŻYTKOWNIKA HASŁA, UŻYTKOWNIK NIE POWINIEN NIKOMU UDOSTĘPNIAĆ, a Państwo przesyłają mi jasno zapisane moje hasło i to w jednym mialu z moim loginem. Porażka. Może to skutkować złożeniem skargi do GIODO. Jestem szczerze oburzona.
Chciałbym się dowiedzieć czy gdzieś znajdują się wytyczne co do takiej korespondencji, dotychczas nie zwracałem na to uwagi, ale teraz zacząłem się zastanawiać.
Pozdrawiam