Witam. Mam błąd, po zainstalowaniu presty i dodaniu kilku produktów przyszedł czas na złożenie testowego zamówienia. Zarejestrowałem nowego użytkownika, dodałem produkty do koszyka, logowanie, finalizacja, wszystko OK.
Po jakimś czasie kolejne zamówienie, logowanie, ups, niestety nie pamiętam hasła... po trzykrotnej próbie przypomniałem sobie hasło, ale mam komunikat Próba włamania. Po kilku godzinach znowu próbuję, zapełniam koszyk, logowanie, hasło, pojawia się komunikat na białym tle:
Witaj, M K (Wyloguj)
* Koszyk: 1produktproduktyproduktów Próba włamania
Po cofnięciu się do poprzedniej strony jestem zalogowany, mogę przeglądać historię zamówień itp, jednak po kliknięciu na kategorię produktów nie widzę produktów z tej kategorii, tylko komunikat Próba włamania. Zmiana hasła z poziomu administratora nie pomogła, wciąż mam Próba włamania. Poradźcie co z tym zrobić, nie chciałbym aby moi klienci po trzykrotnym błędnie wpisanym haśle byli na zawsze zablokowani w ten sposób.
Mam screen do tego błędu, jednak nie mogę go załączyć do tego postu bo jest błąd:
Wystąpił błąd!
Katalog załączników jest pełny. Spróbuj wysłać mniejszy plik i/lub skontaktuj się z administratorem.
screen ma 16 kB